17 Oktober 2010

ABG JEM, MAT SALEH,PAKCIK MOTOR, MDM MUAH-MUAH, MAK BANANG, TERBARU MAK NENG

Pagi-pagi dah buat aku ketawa, heran sungguh aku mana dia orang dapat tenaga pagi-pagi buta ade mood untuk buat pendengar ketawa. HAHAAAAA..
Setiap pagi kalau tak dengar radio sinar fm ni rasa macam tak berseri pagi aku ni. Rasa dah bertahun aku dengar radio sinar ni tp tak pernah rasa bosan. Kru sinar pagi lak (Khril, K E & S Y) sentiasa buat aku dalam mood ceria. Terbaru yg buat aku tergelak selalu ialah watak mak neng. Serupa betul S Y buat suara tu aku pun kekadang tiru gak suara tu. Topik setiap pagi yg dia orang ketengahkan pun cukup kreatif dah pandai memancing emosi pendengar mereka. Harap pengurusan sinar fm jangan ditukar mereka ni @ jangan bagi mereka nak berhenti dari kerja biorla mereka kerja sampai bila-bila. Rasanya kalau mereka tiada lagi untuk segmen pagi mungkin aku akan pikir kan ke radio lain lak kot.

p/s; kalau tgk cerita P Ramlee ada Mak Neng teringat lak kat Mak Neng yang kat radio Sinar

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

JOM KOMEN DISINI

IKLAN @ mffzone

Related Posts with Thumbnails