12 Oktober 2010

BAJET 2011 - HARAPAN AKU & ........?

15 Oktober 2010 jumaat, tak sabar rasa nak menunggu lagi 3 hari. Bajet tahun ini seperti biasa harapan aku setiap tahun mahukan bonus.! Semoga Dato' Najib mendengar permintaan aku ni (dengar ker????) bukan nak banyak sangat tetapi cukup la sekadar memuatkan dompet ku yang kosong ni. "Tak malu ker mintak macam-macam kerja malas asyik keluar minum jer" Cakap-cakap yang aku dengar dikalangan orang awam. Lantaklah, bagi aku bukan semua penjawat awam yg teruk. Aku rasa aku dah buat semua keja mengikut senarai tugas yg diberikan. Bos aku kata "kerja awak ok tp awak perlu tambah baik kerja awak" kira ok la tu kan. Jangan hampakan penjawat awam mcm aku ni yg kerja harap gaji bulan jer.

"1 malaysia: rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan" penjawat awam jgn dilupakan'

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

JOM KOMEN DISINI

IKLAN @ mffzone

Related Posts with Thumbnails