02 Ogos 2012

tekanan darah naik. ..!!

Umur baru 31 st bdn tak gemuk mana berat baru 54 tp tiba-tiba jer disahkan ada penyakit darah tinggi ishhh.

Mulai sekarang aku dh kena makan pil darah tinggi... Dh mcm mak aku. Teringat lak masa dulu masa belum kawin selalu ambil kan mak pil darah tinggi bila dh abis.... Kalau mak aku lupa makan aku yg tukang mengingatkan dia tp.....

Sekarang wife lak tanya aku dah makan ke belum ishhhh sadis betul la... Macam tak pecaya pun ada bila doc kata confirm aku menghidap darah tinggi.....ishhh

Ikut nasihat doc kena mkn pil tp dos yg paling minima... Kena redoooo jela...... Mak pula ckp kena mkn epal hijau selalu.....
Next week ada appoi dgn doc harap tekanan drh dh stabil.... Janji la lps ni nak kurangkan mkn burger n maggee

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

JOM KOMEN DISINI

IKLAN @ mffzone

Related Posts with Thumbnails